Nordborg Golfklub Gæsteservice

Velkommen i klubhuset.

Gæsteservice

Velkommen i klubhuset.

I vores reception kan du være heldig at møde vores venlige gæsteservice, som kan hjælpe med alle de praktiske ting før eller efter runden.

Det er ansatte eller frivillige medlemmer, som modtager og gerne hjælper gæster i ‘myldretiderne’.

Medbragt mad må gerne nydes enten i klubhuset eller på vor hyggelige terrasse, hvor der er udsigt over hul 9 og 18.
I klubhuset kan du købe øl, sodavand, vin, kaffe, the. Alt sammen til rimelige priser. Betales med Mobilepay.

Kommer du langvejs fra tilbyder vi hos Nordborg Golfklub også er dejligt golfophold, hos en af vores sammenarbejdspartnere, så du altid er i nærheden af vores smukke golfbaner.

​Faciliteter

• Klubhus og terrasse, hvor man kan nyde øl og mad – medbragt eller købt hos f.eks. slagteren overfor
  • Automater med drikkevarer
  • Omklædningsrum med bad
  • Toiletter
  • Vaskeplads
  • Leje af trolleys (betales i greenfee-rum)
  • Leje af Golf bil. kr 200,- pr. runde (Reservér på Golfbox og få nøglen udleveret fra automat)

Ønsker du at bestille mad udefra​

​Vi kan anbefale de lækre frokostretter fra Slagter Nielsen (lige over for klubbens parkeringsplads).

Bestil hos Slagter Nielsen inden du går ud. Det bestilte kan afhentes i butikken eller efter aftale.

butik@slagternielsen.dk
www.slagternielsen.dk