LINAK Course

Spil golf i Nordborg på Als -​ på en af Sønderjyllands dejlige golfbaner

Banen

LINAK Course / Nordborg Golfbane ligger i udkanten af Nordborg by på Als (Sønderborg Kommune).

Banens 18 huller er indpasset i landskabet, så dette har bibeholdt sine karakteristika, og den giver Nordborg et stort og smukt grønt område af naturmæssigt værdi, samt en idrætsmæssig attraktion for såvel Nordborgs borgere som turister.

LINAK Course er tegnet som en klubbane med udfordringer for såvel nye som inkarnerede golfspillere. ​

Den stiller krav til både elite og bogey spilleren. Især i blæsevejr på de højeste områder.

Der er en niveauforskel på 20 meter fra laveste til højeste punkt, hvor der er en smuk udsigt over Lillebælt til Fyn.

Banen er beplantet med egnens naturlige træer og buske, så vi opnår et naturskønt og stille område, hvor man udover golfspillet kan opleve naturen og dens dyreliv

​Åbningstider

​Sommer
Banen er generelt åben