Velkommen i Nordborg Golfklub

​Vi er i dag ca. 400 medlemmer og har plads til flere i landets hyggeligste golfklub.

Velkommen i Nordborg Golfklub

​Overvejer du at blive medlem, kan Nordborg Golfklub tilbyde et medlemskab, hvad enten du er begynder (se her) eller etableret golfspiller – som privatperson eller i firmaregi.

Vælg ét af vore forskellige medlemskaber med hver deres muligheder, begrænsninger og priser.

​Som medlem i Nordborg Golfklub får du en lang række muligheder.

​Du kan træne og spille lige så meget du vil på vores anlæg, dvs. driving-range, puttegreen, indspilsgreen, par3-bane og 18 hullers bane.

​Du kan spille golf på alle andre baner – ofte med fordelagtige rabatter, da vi har samarbejdsaftaler med en række andre klubber.

​Du er en del af en aktiv klub, hvor vi dyrker golfsporten og fællesskabet. Vi tilbyder som forening rammerne for samvær, venskaber, konkurrence, motion og en masse frisk luft. I klubben hjælper et meget stort antal frivillige – både med de daglige opgaver og ved alle særlige lejligheder. Det giver sammenhold og gode oplevelser.

​​Du er velkommen som enten

• ​Prøvemedlem (begrænsede rettigheder)
  • Juniormedlem (til og med 18 år)
  • Ungseniormedlem (til og med 29 år)
  • Seniormedlem
  • Firmamedlem (via sponsorat)¨
  • Fleksmedlem
  • Langdistancemedlem
  • Passivmedlem (ingen rettigheder)

​Et antal ‘Klubber i Klubben’ tilbyder golfspil og socialt samvær på forskellige niveauer og tidspunkter, så der er tilbud til enhver.

​Klubbens vision er at stille en top-trimmet bane til rådighed og samtidig tilpasse andre faciliteter, så vores medlemskontingent ligger blandt landets laveste.

​Indmeldelse sker til sekretæren tlf. 30 51 56 09​
​I Nordborg Golfklub er alle velkomne.​

Privatlivspolitik:

I forbindelse med dit medlemskab (omfatter også prøvemedlemsskaber) i Nordborg Golfklub behandler vi en række oplysninger om dig.

Efter databeskyttelsesforordningens artikel 13 skal vi give dig en række oplysninger om, hvordan vi behandler dine data. Vi har derfor udfærdiget denne privatlivspolitik (her), hvor du kan læse nærmere om behandlingen af dine data, når du er medlem af Nordborg Golfklub.​

.