Sponsor i Nordborg Golfklub

– Målrettet kontakt til en købedygtig målgruppe​

Sponsor i Nordborg Golfklub

– Målrettet kontakt til en købedygtig målgruppe​

Vi har i Nordborg Golfklub sammensat en række gode tilbud og sponsorater.

En sponsoraftale med profilering i Nordborg Golfklub er andet og mere end en synliggørelse og profilering, det er også en adgangsbillet til et netværk med mange forskellige virksomheder, der med golfsporten som en væsentlig faktor, ser de muligheder og fordele, der er ved at kombinere traditionel markedsføring med spændende og oplevelsesrige firmabegivenheder.

Du kan med et sponsorat i Nordborg Golfklub synliggøre dit firma – Du vil kort og godt få en maksimal eksponering overfor de mange klubmedlemmer og flere tusinde greenfeegæster, der besøger klubben.

Er du interesseret i at høre mere, er du altid velkommen til uforpligtende at aflægge os et besøg eller kontakte os på mail eller telefon.

Sponsorudvalget. Mads Warming Tlf.: 29 48 70 25 , Mail: markedsfoering@nordborg-golfklub.dk