Lær golfspil i Nordborg Golfklub

Hvordan kommer jeg i gang?​

Har du ikke tidligere spillet golf, er et 3 måneders prøvemedlemskab en god måde, at komme i gang på.
I løbet af prøvemedlemskabet vil du stifte bekendtskab med teknik og regler i golf.
Du vil få lektioner hos en træner og begynderudvalget vil hjælpe med alt det praktiske, herunder sørge for, at du kommer igennem en række grundlæggende opgaver.
Begynderudvalget og nogle øvede medlemmer vil sørge for, at du inden for kort tid vil være i stand til, at klare de obligatoriske prøver.

Hvad koster det?​

Et prøvemedlemskab i Nordborg Golfklub er ganske billigt (se her…) og tilbuddet gælder udelukkende personer, der ikke tidligere har været medlem af en DGU-golfklub.

I medlemskabet er inkluderet 3 måneders kontingent med fri adgang til træningsbane og træningsbolde.
Der er også inkluderet adgang til øvebane (kaldet par-3 bane), par-3 bane matcher samt lektioner hos træneren.
Efter endt oplæring hos træneren, vil hjælpere sørge for, at de sidste prøver gennemgås hurtigst muligt.

Som ny behøver du ikke tænke på at købe golfudstyr, da vi stiller det gratis til rådighed i hele prøveforløbet.

​Hvornår kan jeg starte?

Hen over foråret og sommeren starter nye begynderhold efter behov. Så normalt behøver du ikke vente længe på at komme i gang.

Hvornår kan jeg spille på den store bane?

Når du har gennemgået og afsluttet de stillede opgaver, herunder også den teoretiske del, får du et bevis der markerer, at du har kvalificeret dig til den store bane.

Når du efterfølgende melder dig ind i Nordborg Golfklub, betaler du kontingent for den resterende del af året og du får et DGU kort, der giver dig ret til at spille i andre golfklubber i Danmark og resten af verden.

Du betaler ikke indskud i Nordborg Golfklub.

Indmeldelse kan ske via siden Indmeldelse…

Du har sikkert flere spørgsmål. Så hent vores velkomstfolder her eller kontakt vores sekretær, Rikke Andersen. Kontoret er åbent alle hverdage 9 – 13.

Nordborg Golfklub
Johan Bondes Vej 9
6430 Nordborg

Tlf. +45 3051 5609  (alle hverdage 9 – 13)