Dameklubben

Dameklubben

 
Sæsonstart i Dameklubben den 8. april og afslutning den 27. september 2025.

– alle er velkomne.

Mød op under terrassen senest 15.45.
Vi spiller 9 huller og varmer os derefter med dejlig suppe i klubhuset.

Tilmelding senest fredag den 4. april, på SMS 61303568 – Judith.

Kom gerne og spis med selvom du ikke spiller golf den dag.

​Mange hilsner
På bestyrelsens vegne
Ulla

 

Spil med forskellige andre medlemmer hver uge.

Velkommen i dameklubben

Sæsonstart 8. april og afslutning 27. september 2025       

Generelt
Vi spiller ud tirsdage kl. 16,00. Mød op i god tid under terrassen, senest kl. 15.45.

Mød de andre golfdamer og få en snak, og scorekortene fordeles.

Der er mulighed for at gå ud senest kl. 16.30 – har du brug for det, sender du en besked på SMS til Ulla 22 66 68 64

Der spilles som hovedregel 18 huller, men der er mulighed for spil kun 9 huller.

Spil om formiddagen er muligt. De tirsdage med fællesspisning mødes alle til spil om eftermiddagen

Kom og spil hyggelige golfrunder med andre damer i klubben.

Du er sikker på minimum 1 golfrunde om ugen, og du får skabt et netværk af andre damespillere i klubben.

Ved afslutning hver måned i sæsonen spiller vi en sjov og anderledes match og hygger efterfølgende i klubhuset med god mad.

Vi planlægger en ude-tur til en anden bane i nærheden.

Dameklubbens medlemmer er velkomne til at invitere en gæst med en gang imellem.

Generalforsamlingen er kun for medlemmer.

Kontingent

Kontingentet er 250 kr. for hele sæsonen og betales i april ved overførsel til reg. 9797, kontonr. 0001193996. Ved betaling angiv venligst medlemsnr. og navn (eks. “800-Anja kontingent”)

Der forudsættes at man har betalt kontingent i hovedklubben.

Nye spillere

For at nye spillere i dameklubben bedst muligt bliver en del af klubben og bliver hjulpet tilrette, tilbyder vi en mentorordning, hvor den nye spiller den første tid er på flight med et medlem fra bestyrelsen.

Vi sætter sammenholdet i dameklubben og integration af nye spillere højt.

Fællesspisning

Typisk den sidste tirsdag i hver måned er der efter matchen fællesspisning. XXX

Se programmet. Bestyrelsen bestemmer menuen.

Tilmelding sker ved at sende en sms til Judith 61 30 35 68 senest fredagen inden Betaling på dagen for fællesspisning.

Mobilpay nummer 0387HF – Mie

Rækker og matcher

Vi spiller i to rækker som opdeles på dagen.

Ved 8 spillere danner vi kun en række.

Oftest spiller vi 3 bolde, og holdene sammensættes fortrinsvis ved lodtrækning.

Uanset matchform skal hver enkelt spiller selv regne point ud efter stableford systemet. Vi opfordrer til, at hver spiller indberetter sin score på golfbox

Der vil efter dagens match være en lille præmie til den bedste spiller i hver række. Det forventes, at vinderen er tilstede ved præmie-overrækkelsen.

Puttekasse

Udover kontingentet har vi en puttekasse. Pengene der spilles ind her, går til mad i forbindelse med afslutningsmatch og generalforsamling.

2 puts på hver green er gratis – bruger du mere end 2 puts koster det kr. 1,- pr. hul. Streges hullet, koster hullet også kr. 1,-. Hver spiller kan dog max komme af med kr. 10,- pr. spilleaften.

Markøren markerer hvor mange put og stregede huller medspilleren har på scorekortet. Manglende angivelse af put på scorekortet koster 10 kr.

Puttepenge betales ved fællesspisning mobilepay 0387HF – Mie 

​Gennemgående turneringer

Eclectic 

I år fører vi ikke eclectic

Birdies

Spillere der opnår birdies, markerer dette på scorekortet (PIP), og dameklubben giver ved generalforsamlingen præmier for birdies opnået i løbet af sæsonen.

 

Årets stabfolerdspiller

Ved årets slutning lægger vi hver enkelt spillers stablefordpoint sammen og deler med det antal gange, den enkelte spiller har spillet.

​Bedste gennemsnit er årets stablefordspiller.​For at deltage i konkurrencen om årets stablefordspiller, skal man gennem sæsonen have spillet mindst 10 runder stableford i Dameklubben. Der er mulighed for at spille 16 runder med stableford-point i sæsonen.

Årets stablefordspiller i 2024 er Judith Schwab

 

Turneringsplan​ og tilmelding til matcher i Golfbox

– Dameprogram 2025

​Resultater​

Bestyrelsen

​Mie Abild
mieabild@hotmail.com

Judith Schwab
Judith-schemel@hotmail.com

Lene Koch
lenekoch@email.dk

Joan Henriksen – Kasserer
jwh@linak.com

Ulla Tønder – Formand
ullamyrhaven@hotmail.com​

 

Referater​

Generalforsamling 17. september 2024:

Referat
Beretning

.
.