Onsdagsklubben

Onsdagsklubben – fordi golf skal være sjovt

Vi starter sæsonen i Onsdagsklubben onsdag den 24. april 2024 – kom og vær med.

​Onsdagsklubben er primært for dig som er ny golfspiller eller har et handicap over 36.

Står du og mangler nogle at spille med, så er dette stedet, hvor du kan mødes med andre som enten lige er startet med at spille golf eller som bare synes, at Onsdagsklubben er det hyggeligste sted at spille golf.

Vi mødes om onsdagen senest kl. 16.30 og danner flights. Vi spiller typisk 9 huller.

Der er tilmelding senest dagen før inden kl. 18 via Golfbox, så vores onsdagsvenner ved, hvor mange der kommer til spillet næste dag.

​Der vil være en hjælper klar, som kan hjælpe med at printe scorekort, hvis der er brug for det. Hjælperen vil også kunne svare på evt. spørgsmål, der nu måtte være før, under eller efter golfrunden. Endelig vil hjælperen sørge for at lave flights for de fremmødte og vil også spille de 9 huller med den ene flight.
​​
Med andre ord, vil du:

• ud at spille med andre på et niveau, hvor det ikke hele tiden er ”din tur igen”
  • grine med hinanden og fokuserer på de gode slag
  • spille 9-hullers runder med højt humør og glæde
  • have frivilligt aflevering af scorekort – du kan nøjes med at konkurrere mod dig selv.

– så skal du da være med i Onsdagsklubben.

Meld dig ligeledes ind på vores Messengergruppe med golf-venner, så bliver det let at finde nogen at spille golf med. Navnet er Nordborg Golfklub Onsdagsklub​

Vi glæder os til at se jer.

Flex-medlemmer er naturligvis også velkomne mod betaling af greenfee.

Onsdagsklubbens udvalg

Udvalgs formand:

Udvalgs medlemmer:
Jan Heiss
​Ulla Kjærgaard Tønder
Bent Nielsen

Spilledatoer​

Dato – ansvarlig og hjælper

• 24/4 sæsonen starter – vejledning fra kl. 16/spil fra kl. 17
  • 1/5 – vejledning fra kl. 16/spil fra kl. 17
  • 8/5 – vejledning fra kl. 16/spil fra kl. 17

​Se program for andre datoer: Program for onsdagsklubben

Opslagstavlen

Sæsonstart 24. april – husk tilmelding i Golfbox
Vi starter med vejledning kl. 16 og spiller 9 huller kl. 17

Onsdag xx/xx er der sommerafslutning med mini-konkurrencer og grill efter runden.

Vi prøver at få arrangeret mindre træninger nogle onsdage, inden vi går ud. De vil være fokuseret på ét emne ad gangen. Det kunne være putte-træning, chippe-træning o.a.

Tilmelding til Onsdagsklubben

Husk at tilmelde dig onsdagsklubben senest tirsdag kl. 18 – det foregår via Golfbox app eller webside. ​

Her kan du se en lille vejledning i tilmeldingen – link

Resultater