Paragolf

Paragolf – golf for fysisk og psykisk handicappede

​Nordborg Golfklub har mange medlemmer – bl.a. en håndfuld paragolfere – som i sæsonen mødes op til et par gange om ugen for at dyste og hygge sig. Her nydes spillet, samværet og mange finder nye venner.

Paragolfere kan spille året rundt i Nordborg

​Er du paragolfer og har et ’Medical Pass’ udstedt af EDGA med tilladelse til brug af køretøj, har du mulighed for at spille året rundt i Nordborg Golfklub. Hvis ønsket, stiller klubben en buggy til rådighed uden beregning. Buggyen reserveres som sædvanligt i Golfbox.

Udover krav om Medical Pass er der nogle få ting som skal overholdes:

​- At spilleren altid følger klubbens og baneudvalgets anvisninger vedrørende brug af banen (i tvivlstilfælde kontakt baneudvalgsformanden).

​- At spilleren i våde perioder udelukkende kører i rough/semirough og i øvrigt viser nødvendig omsorg for banen

– At spilleren kan anvende eget køretøj til personbefordring til spil på banen når banen er åben.

Vil du vide mere

Har du fået interesse for at vide mere om Paragolf i Nordborg Golfklub er du meget velkommen til at kontakte klubben.

.