Greenfee 2024

​Greenfee inkl. brug af træningsfaciliteter og -bolde

​18 huls banen (gælder hele dagen)*​
kr 325,- / € 45,-​

Par 3 banen (Pay & Play)​
kr. 50,- / € 7,-​

Partoutkort (gælder hele kalenderåret)​**
kr. 1.700,-​ / €230

Ugekort til 18-huls banen​*
kr. 900,- / € 120,-​

Ugekort til par 3 banen (gælder hele familien)​
​kr. 500,- / € 65,-

18 huls banen (9 huller)​*
kr. 175,- / € 25,-​

Leje af golfbil​

Leje af buggy (18 huller)​
kr. 200,- / € 27,-

Leje af trolley (18 huller)​
kr. 30,- / € 5,-​

* Restriktioner Nordborg Golfklub: Max. Handicap 54.

​** Den eneste betingelse Nordborg Golfklub stiller for køb af et partoutkort er, at summen af dit kontingent i din hjemmeklub og prisen for partoutkortet minimum matcher et tilsvarende fuldtidskontingent i Nordborg Golfklub.

Øvrige rabatordninger: Se under Greenfee aftaler.

​Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte klubbens sekretær på telefon 3051 5609 (alle hverdage 9 – 13) eller sekretaer@nordborg-golfklub.dk

Hvordan?

Reservation af spilletid
Reservation af starttid foregår i Golfbox.

Betaling af greenfee foregår i greenfeerummet (indgang under terassen).

Der er ingen bemanding til at modtage betaling, så greenfee skal betales ved brug af betalingsautomat (Dankort/kreditkort/Mobilepay).

Du kan benytte tlf. nr. 38760 til MobilePay-betaling af greenfee og evt. buggy/trolley.

Leje af buggy eller trolley

Nordborg Golfklub råder over et lille antal buggyer, som kan lejes. Ønsker du at leje en buggy kan den reserveres via Golfboks (se nedenfor).

Trolley kan afhentes og betales ved ankomst til receptionen.

Reservation af buggy foregår i forbindelse med reservation af starttid i Golfboks: Når alle spillerne i en flight er tastet ind, trykkes på knappen ‘TILFØJ EKSTRA’ i nederste højre hjørne. Derefter:

• Tryk på pilen og vælg vare (Buggy)
  • Tryk på næste pil og vælg spiller, som skal have buggyen
  • Tryk på ‘TILFØJ’

Betaling af buggy foregår derefter når starttiden bekræftes (og betales) på touch skærmen i greenfee-rummet.

Udlevering af nøgle sker fra automat efter betaling og nøglen returneres i samme rum i automaten.

Vær opmærksom på følgende:

• Luk lågen, når nøglen er udleveret
  • Ved returnering af nøglen, klikkes på FLEXBOX i skærmens øverste, højre hjørne. Klik derefter på AFLEVERING og indtast så nøglenummeret.
  • Nøglen lægges så i den box, som nu åbner – hvorefter boxen lukkes
  • Kort sagt: Boxen skal altid efterlades lukket!
  • Der hænger en mere detaljeret vejledning ved siden af FLEXBOX skabet.