Kvinder og Golf

Er du en af de kvinder, der kunne have lyst til at spille golf og mangler nogen at følges med, så er her et godt tilbud.

Du får frisk luft, god motion og hyggeligt socialt samvær.

1. træningsgang Onsdag den 26. april 2023

Nordborg Golfklub starter nu et kursus for 15 friske kvinder, yngre som ældre.

Golf er for alle og kan godt blive din sport resten af livet.

Du kan spille med dine børn, din mand eller kæreste, dine veninder, ja med alle uanset dygtighed.

Man kan spille golf næsten hele året rundt, og så er det en dejlig ferieaktivitet.

På nybegynderholdet Kvinder og Golf tilbyder vi dig et 8 ugers forløb med god træning og hyggelige arrangementer.

​Samtidig med, at du lærer at spille golf, lærer du nye golfspillere at kende. Et af målene er, at du i Kvinder og Golf knytter bånd og altid har nogen at spille med.

Du får god vejledning og træning af Frank og hans hjælpere.

Du får lært at slå til en golfbold, både når den skal flyve langt eller bare trille i hul.

Udstyret kan du låne, og det er med i prisen under hele forløbet.

De vigtigste regler for golf-spillet får du lært, dels når vi er ude på banen, men også en aften i vores hyggelige klubhus over tapas og et dejligt glas rose`

​Du får lært at spille på Nordborg golfklubs lille bane – par 3 banen og når du prøver kræfter med den store bane, står en flok frivillige mentorer klar til at guide og hjælpe dig​

Det kræver ingen speciel påklædning for at deltage, men du får udleveret en Poloshirt, som vi håber, du vil bruge og blive glad for.

​Den sidste onsdag finpudser vi, og derefter spiser vi lidt dejlig grillmad på terrassen.

Herefter har du mulighed for at melde dig ind i Nordborg Golfklub og få DGU-kortet. DGU-kortet giver adgang til de fleste golfbaner i både Danmark og resten af verden.

​Hvis du har lyst til at være med, så spørg eventuelt din veninde, din nabo eller din datter, om de også har lyst til at deltage.

Men skynd dig, for vi har kun plads til 15 deltagere.

For kun kr. 1.299,- får du:

• ​8 onsdage med intense oplevelser på socialt, fysisk og golfsportsligt niveau
  • Forskellige indslag: golffitness, regler, hygge og samvær m.v.
  • Gratis udstyr stillet til rådighed i hele perioden
  • En fin Poloshirt
  • En dejlig golftaske, der indeholder overraskelser
  • Spisning 4 dage
  • Fri adgang til træningsfaciliteter i hele perioden
  • Spil på banen flere gange – også med mentorer
  • Mulighed for at deltage i sponsormatch
  • Mulighed for golf-kørekort
  • Og ikke mindst et uvurderligt sammenhold i et nyt netværk med en flok kvinder, du helt sikkert ”klikker” med

​Du tilmelder dig ved at ringe eller maile til
Ulla Tønder Kjærgaard
Mail: kvinderoggolf@nordborg-golfklub.dk
Indbetaling mobil pay: 683683 ”Kvinder og Golf” -Ring for evt. kontonr.

Vi glæder os til at møde dig og indvie dig i golfens mange dejlige oplevelser.

Har du spørgsmål, så ring eller skriv gerne!

Nordborg Golfklub
Ulla

Så er tilmeldingen til vores hold

Kvinder og Golf 2023 åben for tilmelding.

Du får dygtig vejledning af Frank og Jan to gange i ugens løb.

Derudover kan du træne med mentor i løbet af weekenden.

Når du er i naturskønne omgivelser, dyrker sport i socialt og hyggeligt samvær, så er tiden givet godt ud.

Golf er for alle og kan blive din sport resten af livet. Du kan spille med dine børn,, din mand eller kæreste, dine veninder, ja med alle uanset dygtighed..

Man kan spille golf næsten hele året rundt.

– og så er det en dejlig ferieaktivitet.

Se hele programmet her

Hent denne folder i greenfeerummet i golfklubben